Mukana tukemassa

Kiitämme lämpimästi yhteistyökumppaneitamme ja yrityslahjoittajia. Sydämellinen kiitos tuestanne!

Perheyritysten liiton logo.

Yhteistyökumppani 2024

Perhekeskeisyys on yksi Perheyritysten liiton arvoista ja lähellä sydäntämme niin yksilöiden kuin yritystenkin näkökulmasta. Tästä syystä yhteistyö Väestöliiton Kaikki on perheestä -kampanjan kanssa tuntuu luontevalta.

Yritykset, jotka tukevat työntekijöidensä hyvinvointia ja perhe-elämää, saavuttavat tutkitusti parempia tuloksia paitsi vahvan yrityskulttuurin, myös tuottavuuden osalta.

Perheystävällisyys on osa laajempaa sosiaalista vastuuta, joka heijastuu myönteisesti sekä yrityksen maineeseen että koko yhteiskuntaan.

Minna Vanhala-Harmanen

Perheyritysten liiton toimitusjohtaja

Yhteistyökumppani 2024

Yhteistyö Väestöliiton kanssa on konkreettinen keino meille tuoda apua perheille, jotka sitä todella tarvitsevat. Sen lisäksi, että tarjoamme luovan ja vastuullisen median mainostajille, haluamme palvella yhteiskuntaa vastuullisesti ja vaikuttaa positiivisesti meitä ympäröivään maailmaan – siten arvokkaan Kaikki on perheestä -kampanjan yhteistyökumppanuus sopii erinomaisesti toiseen olemassaolomme tarkoitukseemme olla A Platform for Good.

Me Clear Channelilla uskomme maailmaan, jossa muutos on mahdollista ja tavoitteet tehty saavutettaviksi. Lue, mitä hyvää ulkomainonta tuo kaupungeille ja yhteiskunnalle >>

Kiinnostaako yhteistyökumppanuus tai yrityslahjoitus Kaikki on perheestä -kampanjan hyväksi?